Fortrydelsesret & Returnering

Fortrydelsesret 
Du har 14 dages fortrydelses- og returret, når du handler hos os, såfremt varerne sendes tilbage ubrugt i ubeskadiget originalindpakning – skriv ikke på original emballagen. Du vælger selv om du vil have pengene retur eller ombytning til andre varer.
Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag du har modtaget din vare.
Du skal inden 14 dage fra modtagelse give os besked, om du ønsker at fortryde dit køb. Du giver os besked ved at kontakte info@gejst.com. I mailen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette.
Returnering
Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering.
Retten til at returnere produktet kræver, at produktet og emballage er i samme stand, som da det blev modtaget. Retten til at returnere produktet kræver også, at produktet ikke har været anvendt.
Hvis du vælger at returnere produktet via pakkepost, skal du anvende den emballage som produktet blev leveret i.
Ved returnering er det dit ansvar, at pakken er forsvarligt indpakket, så vi modtager den intakt.
Returnerede varer vurderes efter modtagelse og eventuel værdiforringelse fratrækkes salgsprisen. Du hæfter for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik. Værdiforringelsen baseres på hvad varen vil kunne videresælges for. Der går 5-14 hverdage, inden refunderede penge kan ses på din konto, efter vi har fået varen retur.
Hvis du fortryder købet, skal varen sendes til:
Gejst ApS, Østerbro 32, 5000 Odense C, Danmark
Reklamationer
Hvis du vil reklamere over dit køb, skal du rette henvendelse til info@gejst.com. Gejst giver 2 års garanti fra den dag varen er modtaget. Husk at gemme din kvittering som dokumentation. Hvis du imod al forventning har en klage over et produkt eller andet vi bør vide, kan du kontakte Gejst på ovenstående kontaktoplysninger.
Klager over et produkt kan ikke være forårsaget af mishandling af produktet. Hvis din klage over et produkt bliver accepteret, foreholder vi os ret til at reparere eller erstatte  produktet med et nyt. I denne situation dækker vi naturligvis de eventuelle udgifter forbundet med dette. Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.